Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Katedra Pedagogiki

Udział studentów w International Week „Cyberbullying” w Belgii

W dniach 5-9.05.2025 ośmioro studentów (z kierunków: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Filologia Angielska, Psychologia) oraz dr Katarzyna Ziębakowska-Cecot mieli okazję uczestniczyć w Międzynarodowym Tygodniu nt. „Cyberbullying” zorganizowanym w Ghent przez Odisee University. W BIP (Blended Intensive Program) wzięło udział łącznie 34 studentów i 7 wykładowców z 4 uczelni europejskich:  UCLL (Belgia), Odisee (Belgia), Zagreb University (Chorwacja) oraz Uniwersytetu Radomskiego.

Program wydarzenia był bardzo bogaty: wykłady, warsztaty, wizyty w instytucjach zajmujących się działaniami prewencyjnymi. Rezultatem pracy studentów były przygotowane i zaprezentowane warsztaty dot. cyberbullyingu dla różnych grup adresatów (m.in. dzieci, nastolatki, nauczyciele oraz rodzice).

BIP to świetna okazja by zdobyć nowe doświadczenia, wymienić się dobrymi praktykami, zawiązać nowe przyjaźnie ze studentami z zagranicy, doskonalić znajomość języków obcych (wszystkie zajęcia były prowadzone po angielsku), zwiedzić piękne belgijskie miasta.