Z dumą informujemy, że studenci naszego Wydziału wzięli udział w IV Studenckiej Konferencji Naukowej „PIERWSZE KROKI W NAUCE”, która odbyła się 29 maja 2025 r. w Radomiu. Wydarzenie objęte było patronatem Jego Magnificencji Rektora Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego, prof. dr. hab. Sławomira Bukowskiego.
Studenci Wydziału Filologiczno-Pedagogicznego zaprezentowali badania na wysokim poziomie merytorycznym, wykazując się dużą dojrzałością naukową oraz umiejętnością krytycznego myślenia i analizy. Wysoka jakość naukowa prezentacji została dostrzeżona przez uczestników konferencji, a wystąpienia naszych studentów stanowiły cenny wkład w dyskusje akademickie.
Wszystkie prezentacje miały charakter analityczny i przedstawiały wyniki samodzielnie przeprowadzonych badań, zrealizowanych przez studentów pod kierunkiem ich opiekunów naukowych. Rzetelność metodologiczna oraz trafność interpretacji wyników świadczyły o solidnym przygotowaniu młodych badaczy i wysokim poziomie kształcenia na naszym Wydziale.
W konferencji udział wzięli:
- Julia Tkaczyk i Natalia Nowak (kierunek Psychologia) – „Style przywiązania do ojca a strategie radzenia sobie ze stresem”, opiekun naukowy: dr Katarzyna Nowak
- Jakub Czerwiński (kierunek Dziennikarstwo i nowe media) – „Wpływ przekazów medialnych na społeczny odbiór sprawy zaginięcia Iwony Wieczorek – analiza przypadku”, opiekun naukowy: dr hab. Anna Spólna, prof. URad.
- Sebastian Warchoł, Julia Rojek, Weronika Fetraś (kierunek Pedagogika) – „Edukacja w Internecie. Internet w Edukacji”, opiekun naukowy: dr Agnieszka Żabińska
- Małgorzata Sekuła (kierunek Psychologia) – „Czas trwania związku a postrzeganie emocji i cech osobowości partnera płci przeciwnej”, opiekun naukowy: dr hab. Oleg Gorbaniuk, prof. URad.
Serdecznie gratulujemy naszym studentom i ich opiekunom naukowym za zaangażowanie, rzetelność badawczą oraz znakomitą reprezentację naszego Wydziału! Udział w tego typu inicjatywach to nie tylko szansa na rozwój naukowy, ale także doskonały przykład konsekwentnego budowania akademickiej jakości już na etapie studiów.